Vaihto & palautus

 

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Oikeus on voimassa vain myyntikuntoisiin eli pesemättömiin ja käyttämättömiin tuotteisiin, joissa on vielä mahdolliset laput kiinni.

Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa etukäteen sähköpostitse. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, hyvitämme myös postikulut tilauksestasi. Tämä ei koska noutamattomia tilauksia, lue niistä lisää alta.

Tässä vielä uudelleen myös tilauksen mukana tullut palautusohje:

Palautus käytännössä

 

Tuotteiden vaihtaminen ja palauttaminen on maksutonta. Muista laittaa tilauksen mukana saapunut palautuslomake täytettynä palautuksen mukaan. Mikäli tuotteita palautetaan ilman lähetettä, emme voi palauttaa rahoja tilauksestasi.

Tuotteen lähetys takaisin onnistuu tilauksen mukana tulleella palautusosoitekortilla. Sinun tarvitsee vain liimata palautuskortti paketin päälle ja viedä se Postin palvelupisteeseen tai Smartpost-automaattiin. Ohuen, alle 3cm paksun ja alle 2kg painavan paketin voit palauttaa tiputtamalla sen lähimpään Postin kirjelaatikkoon palautuskortilla varustettuna.

Lisäohjeet palautuksiin pakettiautomaatin kautta:

Postilla on käytössään kaksi erilaista pakettiautomaattia, uudempi valkoinen automaatti sekä vanhempi sininen automaatti.

Uudemmissa, valkoisissa pakettiautomaateissa on paketit ja palautukset luukku, johon palautusosoitekortilla varustettu paketti pudotetaan.

Vanhemmissa, sinisissä pakettiautomaateissa ei ole paketit ja palautukset luukkua, vaan asiakas syöttää keskusnäyttöön saman koodin jolla hän on paketin noutanut. Automaatti avaa sopivan kokoisen vapaan luukun jonne asiakas palauttaa lähetyksen.

Sinisiin automaatteihin voi palauttaa vain sinisistä automaateista noudettuja lähetyksiä. Valkoiseen automaattiin voi pudottaa kummastakin noudettuja paketteja, kunhan paketilla on palautuskortti tai helposti koodi.

Noutamaton lähetys

 

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, palautamme automaattisesti rahat tilatuista tuotteista, pl. postikulut. Emme siis palauta postikuluja noutamattomille tilauksille.

Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat vastaanottaa tilatut tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen verkkokauppamme kautta.

Huomioithan tilatessasi Postin säilytysajat (7 vrk Postin palvelupisteet sekä automaatit) ja varmistat, että olet paikalla noutamassa tilaustasi. Pumpkin Design Oy ei vastaa matkojen ym. muiden menojen seurauksena noutamatta jääneistä tilauksista.

Palautuslomaketta ei ole palautuksen mukana tai siitä puuttuu tietoja

 

Jos vastaanotamme palautuksia, joiden mukana ei ole lähetetty palautuslomaketta tai palautuslomakeelle ei ole täytetty kaikkia tietoja, emme voi käsitellä palautusta. Jos lähetyksestäsi jostain syystä puuttui palautuslomake/palautusosoitekortti, olethan yhteydessä info@aarrekid.fi niin lähetämme sinulle palautusohjeet.

Jos lähetit palautuksesi vajailla tiedoilla tai ilman palautuslomaketta, lähetä lisätiedot palaustasi koskien sekä kuvaus palautuksen sisällöstä jälkikäteen sähköpostitse.

Vaihtotuotetta ei ole

 

Kun kyseessä on vaihto toiseen kokoon, emme voi taata oikean koon löytymistä. Jos toivottua kokoa ei ole saatavilla, palautamme automaattisesti rahat tuotteesta. Halutessasi voit myös ilmoittaa meille vaihdosta etukäteen sähköpostitse info@aarrekid.fi ja pyytää meitä varaamaan oikean koon vaihtoa varten.

Reklamaatiot

 

Jos tuote on ostettaessa rikkinäinen tai viallinen (tai käyttäytyy epänormaalisti heti käyttöönoton/ensimmäisen pesun jälkeen)  voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille sähköpostilla info@aarrekid.fi.

Ensisijaisesti korvaamme rikkinäisen tuotteen lähettämällä tilalle uuden ehjän tuotteen. Jos tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla, tarjoamme tilalle vastaavaa tuotetta esimerkiksi eri kuosissa. Mikäli ehdottamamme tuote ei ole teille sopiva, palautamme rahat tuotteesta. Reklamoidun tuotteen ollen ainoa tilauksellasi, palautamme myös tilauksen postikulut.

Älä epäröi kysyä meiltä lisäohjeita epäselvissä tilanteissa. Muutenkin kaikki palaute on meille aina lämpimästi tervetullutta.

Yhteydenottolomake

Pyrimme vastaamme yhteydenottoosi 1-3 arkipäivän sisällä.

lähetä viesti ->

Soita meille

Asiakaspalvelumme auttaa kiireellisissä asioissa arkisin klo 9-15.

soita meille ->