Vaihto & palautus

 

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Oikeus on voimassa vain myyntikuntoisiin eli pesemättömiin ja käyttämättömiin tuotteisiin, joissa on vielä mahdolliset laput kiinni.

Palautuksesta ei ole pakollista ilmoittaa etukäteen sahköpostitse, vaan voit myös lähettää vaihdettavan/palautettavan tuotteen meille tilauksen mukana tulleiden palautusohjeiden mukaisesti. Muista kuitenkin täyttää palautuslomakkeelle kaikki tarvittavat tiedot, jotta tuotteen palautus/vaihto on mahdollista. Tässä vielä uudelleen myös tilauksen mukana tullut palautusohje:

Palauttamista varten sinun tulee syöttää pakettisi lähetystunnus osoitteessa posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti

(lähetystunnus on JJFI -alkuinen koodi paketin viivakoodin yläpuolella. Sinun tulisi löytää lähetystunnus myös “tilaus valmis” sähköpostista, jonka olemme lähettäneet tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen kun tilauksesi on valmistunut)

Kun olet syöttänyt lähetystunnuksen Postin sivuille saat Helposti -koodin, jolla voit lähettää paketin Postin toimipisteestä. Jos olit valinnut toimitustavaksi SmartPOST paketin, saat Helposti -koodin puhelimeesi, jolla voit palauttaa paketin myös pakettiautomaattiin.

Huom! Pukimosta noudettujen tilausten vaihto/palautus hoidetaan Pukimon kanssa.

Tuotteiden palautus- ja vaihto on asiakkaillemme maksutonta Postin palautuspalvelun kautta. Tämä edellyttää, että tuotteen mukana on lähetetty tarvittavat tiedot, joko tuotteen vaihtamista tai rahojen palautusta varten. Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, hyvitämme myös postikulut tilauksestasi.

Jos kyseessä on tuotteen vaihto toiseen kokoon, emme voi taata oikean koon löytymistä. Siinä tapauksessa, että oikeaa kokoa ei enää löydy, palautamme rahat tuotteesta.

Reklamaatiot

 

Jos tuote on ostettaessa rikkinäinen tai viallinen (tai käyttäytyy epänormaalisti heti käyttöönoton/ensimmäisen pesun jälkeen)  voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille sähköpostilla info@aarrekid.fi. Ensisijaisesti korvaamme rikkinäisen tuotteen lähettämällä tilalle uuden ehjän tuotteen. Jos tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla, tarjoamme tilalle vastaavaa tuotetta esimerkiksi eri kuosissa. Mikäli ehdottamamme tuote ei ole teille sopiva, palautamme rahat tuotteesta. Reklamoidun tuotteen ollen ainoa tilauksellasi, palautamme myös tilauksen postikulut.

Älä epäröi kysyä meiltä lisäohjeita epäselvissä tilanteissa info@aarrekid.fi tai soittamalla +358 50 352 4280 Muutenkin kaikki palaute on meille aina lämpimästi tervetullutta.