Yleistä verkkokaupasta

Yleistä verkkokaupasta

Aarre on Pumpkin Design Oy:n (Y-tunnus 2382682-5) omistama tuotemerkki. Pumpkin Design Oy on suomalainen vaatteiden ja asusteiden valmistaja ja myyjä. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, Eurooppaan ja Euroopan ulkopuolisiin maihin. Tuotteet on suunniteltu sopimaan ja käytettäviksi Euroopan Unionin alueella, jonka ulkopuolella tuotevastuu ei ole voimassa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tuotteet on tarkoitettu myytäviksi ja käytettäviksi vain Euroopan Unionin alueella, jonka ulkopuolella tuotevastuu ei ole voimassa.

Tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu pääsääntöisesti Aarrelabel.com verkkokaupan kautta. Tilaukset vahvistetaan sähköpostitse tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta käy ilmi tilauksen sisältö, ostohinta sekä toimituskulut. Aarrelabel.com ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.



Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankissa, pankki- ja luottokortilla, mobiilimaksutavoilla, laskulla ja Paypalilla. Alla lisätietoa kaikista maksutavoista.



Klarna lasku

Osta nyt, maksa jälkikäteen! Maksuaika on 30 vuorokautta. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat Klarnalta sähköpostitse ohjeet laskun maksamiseen. Voit tarkastella laskujasi myös Klarnan sovelluksessa. Lue lisää Klarnan maksa myöhemmin -maksutavasta.



Klarna joustava erämaksu

Kun haluat maksaa ostoksesi erissä, valittavanasi kassalla on Klarnan joustava erämaksu. Kun valitset maksutavaksi joustavan erämaksun, päätät itse, kuinka paljon maksat kuukausittain (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 € /kk). Voit myös vaihtaa joustavaan erämaksuun myöhemmin. Kun valitset joustavan erämaksun, Klarna lähettää joka kuukauden lopussa kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Lue lisää Klarnan joustavasta erämaksusta.

Tutustu tarkemmin Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.



Verkkopankit

Käytössäsi on kaikkien yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Tuotteiden vaihto- ja palautustilanteessa hyvitämme rahat takaisin tilillesi Paytrailin kautta.



Pankki- ja luottokortit (Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express)

Verkkokaupassamme maksaminen onnistuu myös pankki- ja luottokortilla. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron, MasterCard tai American Express -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Pumpkin Design Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksutapahtumiin liittyvistä reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan, Paytrailin tietosuojaseloste.



Mobiilimaksutavat (MobilePay, Siirto, Pivo ja Apple Pay)

Voit valita maksutavaksi myös mobiilimaksun. Mobiilimaksamiseen liittyvän palvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj toimii MobilePay, Siirto, Pivo tai Apple Pay -maksutavoilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Pumpkin Design Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksutapahtumiin liittyvistä reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Tuotteiden vaihto- ja palautustilanteessa hyvitämme rahat takaisin tilillesi Paytrailin kautta.


Paytrailin yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 02 07 18 1830

Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan, Paytrailin tietosuojaseloste.



PayPal

Voit valita maksutavaksi myös PayPal -maksun. Sinut ohjataan tilauksen lopuksi suoraan PayPalin sivuille suorittamaan maksutapahtuman. Jos olet uusi PayPalin käyttäjä voit luoda oman PayPal -tilin. Jos teit maksun PayPalin kautta ja palautat tuotteita, palautamme rahat suoraan PayPal tilillesi.



Toimitusaika

Postitamme tilauksia joka arkipäivä, Matkahuollon lähetykset lähtevät meiltä tiistaisin ja torstaisin. Käsittelemme tilaukset pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen jättämisestä. Tilaukset saapuvat perille n. 1-4 arkipäivän kuluessa, pl. tilauspäivä. Ulkomaille toimitusaika vaihtelee maasta riippuen 7-14 päivää. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme Facebook -sivuillamme sekä verkkokauppamme etusivulla.

Huomioithan, että Posti ja Matkahuolto säilyttävät saapuneita lähetyksiä ainoastaan 7 vuorokautta (viikonloput ja pyhäpäivät sisältyvät tähän seitsemään päivään riippuen noutopisteen aukioloajoista). Pyydämmekin varmistamaan aina ennen tilaamista, että tilauksen yhteydessä annettu puhelinnumero on oikein, jotta saapumisilmoitus tulee perille. Eri postitusvaihtoehtoihin voit tutustua alla.

Toimitamme tilauksen tuotteet yhtenä lähetyksenä. Aarrelabel.com ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Mikäli tilattua tuotetta ei pystytä toimittamaan, hyvitämme automaattisesti tuotteen ostohinnan ja ilmoitamme asiasta tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.



Toimitusvaihtoehdot Suomeen

Posti

Posti Kotipaketti 10,90€
Paketti toimitetaan suoraan kotiovellesi. Sinuun otetaan yhteyttä 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä toimitusajan sopimiseksi.

Postipaketti SmartPOST 5,90€
Paketti valitsemaasi pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen, 1-3 arkipäivää lähettämispäivästä.

Posti Pikkupaketti 3,90€,
Pienet tilaukset postiluukusta seurantatunnuksella, 2-5 arkipäivää lähettämispäivästä. Jos tilaus ei mahdukaan postiluukusta, siirtyy se noudettavaksi lähimpään Postin palvelupisteeseen.

Matkahuolto

Lähellä-paketti 5,90€
Tilaa paketti valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen tai noutopisteeseen. Paketti on perillä 2-5 arkipäivää lähetyksen jälkeen.

Nouto

Nouto liikkeestä 0,00€
Teemme yhteistyötä Pukimo -myymälän kanssa, joka sijaitsee Lempäälän Ideaparkissa (Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä, 050 3620412). Pukimo lähettää sinulle tekstiviestin kun tilaus on valmiina, tilaus ei ole heti noudettavissa! Tilaus on noudettavissa Pukimosta keskimäärin n. kahden arkipäivän kuluttua.

Jos et saanut seurantakoodia automaattisesti sähköpostiisi, voit tiedustella sitä täyttämällä yhteydenottolomakkeen täällä.

Ahvenanmaa

Toimitamme tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Valitse kassalla toimitusmaaksi Ahvenanmaa, jonka jälkeen toimitus muuttuu verottomaksi. Tilaaja maksaa arvonlisäveron Åland Postille sen saavuttua Ahvenanmaalle.



Toimituksen seuranta

“Tilaus valmis” sähköpostin mukana toimitetaan seurantatunnus lähetyksellesi, jolla voit seurata pakettiasi.

Jos jostain syystä et saanut sähköpostilla seurantatunnusta, voit tiedustella sitä yhteydenottolomakkeella täällä. Kaikki lähetysvaihtoehtomme ovat seurattavia, jolloin hukkumisriski on hyvin pieni.

Emme vastaa Postin/Matkahuollon toiminnasta johtuvista viivästyksistä toimituksissa tai Postin/Matkahuollon virheellisistä toimituksista.



Saapumisilmoitus

Saapumisilmoitus lähetetään sinulle oletuksena tekstiviestillä kun pakettisi on saapunut noudettavaksi postiautomaatista tai postin noutopisteestä. Jos tekstiviestiä ei kuulu normaalien toimitusaikojen sisällä, kannattaa myös tarkistaa tilauksen yhteydessä ilmoitettu sähköposti. Jos puhelinnumero on ollut virheellinen, saattaa Posti laittaa saapumisilmoituksen myös sähköpostiisi. Emme vastaa virheellisesti kirjoitetuista puhelinnumeroista ja siitä johtuneesta saapumisilmoituksen katoamisesta.



Noutamaton lähetys

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, palautamme automaattisesti rahat tilatuista tuotteista, pl. postikulut. Emme siis palauta postikuluja noutamattomille tilauksille.

Jos tilaus on tehty postikuluitta (olet käyttänyt kuponkia, jolla saat ilmaiset toimituskulut tai tilauksen arvo on ylittänyt 150 eur ym. rinnastettavissa oleva tilanne), vähennämme palautuksesta 5,90 eur noutamaton lähetys -kulun korvaukseksi noutamattomasta lähetyksestä meille aiheutuvista kuluista.

Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat vastaanottaa tilatut tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen verkkokauppamme kautta. Tilaajan väärin ilmoittama puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite voivat johtaa siihen, että saapumisilmoitus ei ole mennyt perille ja tilaus on tästä johtuen palautunut meille noutamattomana. Pumpkin Design Oy on oikeutettu perimään noutamaton lähetys -kulun (5,90 eur) myös siinä tilanteessa, jos saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista yrityksestä riippumattomista syistä.

Huomioithan tilatessasi Postin ja Matkahuollon säilytysajat (7 vrk Postin ja Matkahuollon palvelupisteet sekä automaatit) ja varmistat, että olet paikalla noutamassa tilaustasi. Pumpkin Design Oy ei vastaa matkojen ym. muiden menojen seurauksena noutamatta jääneistä tilauksista.



Palautus ja vaihto

Verkkokauppatilauksillamme on 30 päivän palautusoikeus. Palauttaminen on sinulle maksutonta. Käsittelemme palautukset 14 vrk kuluessa siitä, kun palautus on lähetetty meille.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote meille ja tehdä haluamastasi toisesta tuotteesta/koosta kokonaan uusi tilaus. Palauttaminen on sinulle maksutonta.

Palautusoikeus lasketaan siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Oikeus on voimassa vain myyntikuntoisiin eli puhtaisiin, pesemättömiin ja käyttämättömiin tuotteisiin, joissa on vielä mahdolliset laput kiinni.

Huomioithan, ettei sovittamaasi tuotteeseen jää esimerkiksi meikkitahroja tai eläinten karvoja. Vastaanottaessamme likaisia tai muuten myyntikunnottomia palautuksia, perimme oikeuden vähentää hyvitettävästä summasta tuotteen siistimisestä aiheutuvan 10 euron myyntikunnostuskulun.

Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa etukäteen sähköpostitse. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, hyvitämme myös postikulut tilauksestasi. Tämä ei koske noutamattomia tilauksia, lue niistä lisää yllä.

Mahdollisissa määräalennuksissa (esimerkiksi osta 3, maksa 2), kampanjahinta raukeaa jos määräalennukseen vaikuttavia tuotteita palautetaan. Huomioimme tämän tarvittaessa hyvityksen määrässä.



Palautus käytännössä

Tuotteiden palauttaminen on maksutonta. Muista laittaa tilauksen mukana saapunut palautuslomake täytettynä palautuksen mukaan. Mikäli tuotteita palautetaan ilman lomaketta, emme voi palauttaa rahoja tilauksestasi.

Palautusohjeet Posti: Tuotteen lähetys takaisin onnistuu tilauksen mukana tulleella palautusosoitekortilla. Sinun tarvitsee vain liimata palautuskortti paketin päälle ja viedä se Postin palvelupisteeseen tai Smartpost-automaattiin (automaattien lisäohjeet >>). Ohuen, alle 3cm paksun ja alle 2kg painavan paketin voit palauttaa tiputtamalla sen lähimpään Postin kirjelaatikkoon palautuskortilla varustettuna. Lue Postin omat ohjeet täällä >>

Palautusohjeet Matkahuolto: Tuotteen lähetys takaisin onnistuu Matkahuollon palautustunnuksella (ks. seuraava kohta). Voit tehdä lähetyksen veloituksetta Matkahuollon toimipisteestä (ei automaatista). Lue Matkahuollon omat ohjeet täällä >>

Jos palautusosoitekortti on hukkunut, voit lähettää palautuksen meille veloituksetta myös näillä tiedoilla:

Pumpkin Design Oy warehouse C/O WebLog Oy
Asessorinkatu
12
20780
Kaarina

Postin palautustunnus: 673333
Matkahuollon palautustunnus: 9538884

Laitathan palautuksen mukaan täytetyn palautuslomakkeen, tai jos sitä ei ole, voit myös kirjoittaa lapulle nimesi, tilausnumerosi sekä palautettavien tuotteiden tiedot. Näin osaamme yhdistää palautuksen oikeaan tilaukseen.

Lisäohjeet palautuksiin Postin pakettiautomaatin kautta:

Postilla on käytössään kaksi erilaista pakettiautomaattia, uudempi valkoinen automaatti sekä vanhempi sininen automaatti.

Uudemmissa, valkoisissa pakettiautomaateissa on paketit ja palautukset luukku, johon palautusosoitekortilla varustettu paketti pudotetaan.

Vanhemmissa, sinisissä pakettiautomaateissa ei ole paketit ja palautukset -luukkua, vaan asiakas syöttää keskusnäyttöön saman koodin jolla hän on paketin noutanut. Automaatti avaa sopivan kokoisen vapaan luukun jonne asiakas palauttaa lähetyksen.

Sinisiin automaatteihin voi palauttaa vain sinisistä automaateista noudettuja lähetyksiä. Valkoiseen automaattiin voi pudottaa kummastakin noudettuja paketteja, kunhan paketilla on palautuskortti tai helposti koodi.

Voit hakea palautuspaketille myös Helposti koodin alkuperäisellä seurantatunnuksella (JJFI-alkuinen koodi, joka löytyy osoitekortin viivakoodin päältä – kyseessä se osoitekortti, jolla paketti saapui sinulle). Voit syöttää lähetystunnuksen Postin sivuilla ja saat Helposti-koodin, jolla voit tehdä palautuksen: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/



Vaihto

Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, sinun tulee palauttaa vaihdettava tuote meille ja tehdä haluamastasi toisesta tuotteesta/koosta kokonaan uusi tilaus. Palauttaminen on sinulle maksutonta.



Palautuslomaketta ei ole tai tiedot ovat puutteelliset

Jos vastaanotamme palautuksia, joiden mukana ei ole lähetetty palautuslomaketta tai palautuslomakkeelle ei ole täytetty kaikkia tietoja, emme voi käsitellä palautusta. Jos lähetyksestäsi jostain syystä puuttui palautuslomake, voit täyttää yhteydenottolomakkeen täällä, niin lähetämme sinulle palautusohjeet.

Jos lähetit palautuksesi vajailla tiedoilla tai ilman palautuslomaketta, lähetä lisätiedot palaustasi koskien sekä kuvaus palautuksen sisällöstä jälkikäteen sähköpostitse.



Toimitusvaihtoehdot ulkomaille

Eurooppaan toimitamme tilaukset GLS EuroBusiness pakettina (lue lisää). Saat sähköpostiisi tiedon ja seurantatunnuksen kun olemme lähettäneet pakettisi. Maasta riippuen toimitus kestää 2-5 arkipäivää. Suurimmassa osassa Euroopan maita voit myös itse valita mieleisesi toimituspisteen laajasta GLS:n verkostosta kun paketti on laitettu matkaan.

Emme toimita tilauksia Iso-Britanniaan.

Toimituskulu Eurooppaan on 9,90 eur + ALV kohdemaan mukaisesti. Sisältää lähetyksen sekä pakkauskulut.

Euroopan ulkopuolelle lähetettävät tilaukset toimitamme EMS (Express Mail Service) pakettina. EMS paketit toimitetaan sinulle kunkin maan paikallisen Postin toimesta 8-10 arkipäivän kuluessa. Kaikki EMS paketit ovat seurattavia. Jos et saanut seurantakoodia sähköpostitse automaattisesti voit tiedustella sitä yhteydenottolomakkeen kautta.

Toimituskulu Euroopan ulkopuolelle toimitettaviin tilauksiin on 39,90 eur, sisältäen lähetyksen sekä pakkauskulut.

Ukrainan sotatilanteen vuoksi emme toimita tilauksia tällä hetkellä Venäjälle emmekä Valko-Venäjälle.



Palautukset ja vaihdot ulkomailta

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat käyttämättömiä ja uudenveroisessa kunnossa. Alkuperäiset riippulaput sekä merkit tulee olla kiinni tuotteessa.

Palauttaaksesi tuotteita Euroopasta tai Euroopan ulkopuolisista maista, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme help@aarrelabel.com. Kerro yhteydenotossa halustasi palauttaa tuote sekä nimesi ja tilausnumerosi. Täytä myös tilauksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se palauttamasi tuotteen mukaan.

Yhteydenottosi jälkeen järjestämme tuotteen lähetyksen takaisin meille. Eurooppaan toimitetuissa tilauksissa palautuslähetyksestä huolehtii GLS. Euroopan ulkopuolisille lähetyksille teemme osoitekortin, jolla voit lähettää palautuksesi meille. Suoritamme rahojen hyvityksen tilauksen alkuperäiselle maksutavalle mahdollisimman pian palautuksen saavuttua meille.

Perimme ulkomaille toimitettujen tilauksien palautuksesta 10 euron palautusmaksun. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti hyvitettävästä summasta. Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, hyvitämme myös maksamasi lähetyskulun. 10 euron palautusmaksu vähennetään hyvityksen loppusummasta siinäkin tapauksessa, että palauttaisit kaikki tilauksesi tuotteet.



Vaihdot ulkomailta

Jos haluat vaihtaa osan tai kaikki ulkomaille toimitetun tilauksesi tuotteista, katso ohjeet palautukseen ja tee uusi tilaus haluamistasi tuotteista.



Ennakkotilaukset

Osa tuotteistamme on ennakkotilattavissa. Tämä tarkoittaa, että tuotetta ei ole saatavilla valmiina varastossamme, vaan tuote valmistetaan ennakkotilausmäärien ja arvioitujen tulevien tilausmäärien mukaan. Jos tuote on ennakkotilattavissa, näet PRE-ORDER tarran tuotekuvan päällä. Kun valitset kokosi tuotesivulla, saat ilmoituksen “Ei varastossa, vain jälkitoimituksena”. Ennakkomyyntituotteen arvioitu toimitusaika ilmoitetaan myös tuotesivulla. Tilaamalla tuotteen ennakkomyynnistä varmistat, että saat varmasti haluamasi tuotteen. Tuotteet valmistetaan tilausten perusteella, jotka on tehty ennakkomyynnin aikana. Huomioithan tämän tilausta tehdessäsi ja tilaat vain tuotteita, jotka sinun on tarkoitus pitää, mikäli ne ovat sopivia. Ennakkomyyntituotteiden kanssa samalla tilauksella voi olla vain muita ennakkomyyntituotteita.

Ennakkotilauksen maksu

Tilaus maksetaan normaalisti tilausta tehdessä verkkokaupassa tarjolla olevilla maksutapa-vaihtoehdoilla. Mikäli valitset tilauksesi maksutavaksi laskun, lasku lähetetään sinulle siinä vaiheessa, kun tuotteen ennakkomyyntijakso päättyy. Lasku tulee maksaa normaalisti eräpäivään mennessä.

Ennakkotilauksen toimitusaika

Ennakkomyyntituotteen arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tuotesivulla. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilauksesi lähtee toimitukseen varastoltamme. Pidätämme oikeuden meistä johtumattomista syistä aiheutuviin aikataulumuutoksiin. Lue lisää toimitustavoista täältä >>

Ennakkomyyntituotteiden palautus

Ennakkomyyntituotteisiin pätevät normaalit palautusehdot, ja tuotteilla on normaali 30 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.



Reklamaatiot

Jos tuote on ostettaessa rikkinäinen tai viallinen (tai käyttäytyy epänormaalisti heti käyttöönoton/ensimmäisen pesun jälkeen)  voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille yhteydenottolomakkeen kautta täällä. Jos tietojen perusteella koemme reklamaation olevan aiheellinen, on meillä seuraavat vaihtoehdot korvaukselle:

Mikäli reklamoidussa tuotteessa on korjattavissa oleva vika, järjestämme tuotteen korjauksen yhteistyökumppanimme Menddien kanssa. Voit lukea lisää Menddiestä seuraavasta kohdasta.

Seuraavana vaihtoehtona lähetämme tilalle uuden korvaavan tuotteen. Ennen korvaavan tuotteen lähetystä, lähetämme sähköpostitse ohjeet reklamaatiotuotteen palauttamista varten.

Mikäli ehdottamamme tuote ei ole teille sopiva, palautamme rahat tuotteesta. Reklamoidun tuotteen ollen ainoa tilauksellasi, palautamme myös tilauksen postikulut.



Takuukorjaus

Mikäli tuotteessasi on korjattavissa oleva virhe, esim. rikkinäinen vetoketju tai nappi, voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille yhteydenottolomakkeen kautta täällä.

Yhteistyökumppanimme takuukorjauksissa ja yksittäisten vaatteiden korjauksessa on vaatteiden korjaukseen erikoistunut verkkoalusta Menddie.

Mielestämme ei aina tarvitse ostaa uutta, jos vanhan voi korjata. Korjaamalla vaatteita pidennät niiden käyttöikää ja tarvetta uusille vaatteille ei ole yhtä usein. Tutustu Menddien palveluun heidän sivuillaan www.menddie.com ja seuraa somessa @menddierepairs



Lahjapaketointi

Tarjoamme lahjapaketoinnin tuotteillemme hintaan 3,50 eur / paketti. Valittavanasi on kaksi vaihtoa:

Koko tilauksen paketointi. Jos haluat kaikki tilauksesi tuotteet yhteen pakettiin, kerää tuotteet ostoskoriin normaalisti ja valitse lahjapaketointi ostoskorissa/kassalla. Lahjapaketointi näkyy omana tuotteenaan tilausvahvistuksella. Tilauskohtaista paketointia ei pysty valitsemaan ostokorissa/kassalla, mikäli olet valinnut jollekin tuotteelle jo tuotekohtaisen paketoinnin.

Tuotekohtainen paketointi. Jos haluat vain osan tilaamistasi tuotteista lahjapakettiin, voit valita tuotekohtaisen paketoinnin. Voit valita paketoinnin tuotteen omalta sivulta verkkokaupassa sen jälkeen kun olet valinnut oikean koon. Lahjapaketin hinta lisätään tuotteen hintaan automaattisesti, tilausvahvistukselta näet vielä erittelyn valituista paketoinneista.

Lahjat paketoidaan sekä aikuisten, että lasten lahjoille sopivaan Tiger’s nap lahjapussiin. Olemme valinneet korkealaatuiset, suomalaisen yhteistyökumppanin kautta valmistetut pussit. Paketointiin kuuluu myös valinnainen oma tervehdys, jonka voit kirjoittaa lahjapaketoinnin ostamisen yhteydessä. Kirjoitathan terveiset siinä muodossa kuin toivot ne paketin mukaan kirjoitettavan.

Jos haluat myös toimittaa tilauksen suoraan lahjan saajalle, voit valita kassalla toimituksen eri osoitteeseen. Huomioithan, että vaihdat puhelinnumeroksi lahjansaajan puhelinnumeron, jos haluat saapumisilmoituksen menevän suoraan vastaanottajalle. Sähköpostiosoitteeksi kannattaa jättää oma sähköpostiosoite, jotta tilausvahvistus tulee tilaajalle perille. Jos tilauksella on vastaanottajan puhelinnumero, suosittelemme myös varoittamaan lahjan saajaa etukäteen saapuvasta paketista, jotta vastaanottaja tietää hakea paketin, eikä luule ilmoituksen tulleen väärään numeroon.



Tietosuojaseloste

Voit lukea tietosuojaselosteemme täällä.